tisdag 22 juli 2008

Etapp 2, Berga by, södra

Hade bestämt mig för att kolla extra noga på kompassen ut från kontrollerna, läsa noga på kartan och slutligen spika kontrollerna. Lyckades väldigt bra med min taktik och tyckte benen fungerade hyfsat. Enda misstagen var väl att jag kom lite snett till fyran och sen var jag osäker på tian, fick inte ihop kurvbilden och vågade inte spika kontrollen, utan sprang upp och kollade en sänka före min först. Det var klantigt, för jag visste egentligen att det inte var dit jag skulle. Till skillnad från igår orkade jag spurta in på upploppet (30 sek snabbare) och slutade tillslut på tionde plats! Klättrade därmed 12 placeringar upp till 28a i totalen. Bra jobbat! Bara att försöka hitta nya krafter till morgondagen då vi ska bege oss till Hundfjället.

oringen2

1 kommentar:

  1. GRATTIS! Du ser vad POSITIVT tänkande för mig sig, i detta fall en 10:e plats. Bra, fortsätt på det positiva spåret.

    SvaraRadera