tisdag 4 september 2007

Inför poängrevanschen 2007

Snart dags för OK Milans poängtävlingsfinal. En liten träningsserie som hållt på under sommaren, vinnaren premieras med 5000 poäng sen får eftervarande löpare avdrag för varje sekund de är efter. Jag har på något konstigt sätt lyckats skrapa ihop 24545 poäng på sex lopp. Man räknar de fem bästa resultaten. Leder gör en skidåkare/halvmaralöpare som har full pott.

Jaktstartlistan för kvällen ser ut så här. (tar inte med de bakom då jag bara siktar uppåt)

1 Per Eklöf, 18:00:00
2 Anders Lindéus, 18:01:26
3 Per Sjögren, 18:01:31

Finalen går på digerberget vid Milans klubbstuga. Just digerberget är ett område som jag har lite svårt för, har bommat många sköna minuter i den slänten, men hoppas att jag nu ska kunna ta revansch och få med mig något positivt... en segrer är positivt :)

PS. Gårdagens träning bestod i 40 min trappmaskin på högsta nivån följt av 45 min gym där bl.a. mina hamstrings fick bekänna färg. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar