torsdag 6 september 2007

Hempa, pokerkungen

Lirade en om gång poker med grabbarna igår. Åkte ut relativt tidigt, ja kanske rent av först, men va fan. Två klädda par ska väl ändå gå hem, kan man tycka.

Bästa omgången var nog denna, Tomas (K-D) går all-in, chipleader och dealer Arlebo (A-D) synar, Hempa (4-4) höjer med en all-in, Arlebo hänger på...

4x4

PS. Vann kom i gång stafetten med jobbet uppe i karlslund, 23 varv blev det för vårat lag. Sju av dem stod jag för, dvs 7x4 min intervaller med lång vila, helt okej pass. DS.

3 kommentarer:

  1. Tjena. Trevlig blogg du har och schyssta kartor från en elitlöpares vardag kan man aldrig få för mycket av. Ser att du nämnt länken till mig som "nördhumor". Helt OK, jag tar inte illa upp, men sanningen är att det som besökarna möjligen tolkar som humor är för mig blodigt allvar och inte alls kul. Det är för att vara ärligt tragiskt. Ville bara förtydliga det lite.

    SvaraRadera
  2. Vem var det som slog ut dig då? ;)

    SvaraRadera
  3. asplövet>>Fransmannen som skulle varit född i sverige... var humor. Fast visst förstår jag att det är en äkta bitter underton i dina inlägg.

    jon>>Högmod =)

    SvaraRadera