måndag 12 maj 2008

Barkenträffen

Sprang orientering i Smedjebacken i söndags, det var väldigt roligt. Startade bra men blev osäker vid trean och följde upp det med ett hjärnsläpp vid femman. Fundera på vad jag hade gjort mot sexan och seglade iväg... ja det blev en del misstag när jag tänker tillbaka. Men orienteringen fungera bra när jag var fokuserad. Rickard Claesson vann och har även lagt ut banan på nätet. Om han fick 30 barkisar i pris låter jag vara osagt.

Lasse tipsade mig om denna video från terräng-sm där jag syns i starten, var inte riktigt beredd på den tokrusningen. =))



Idag körde vi 20x100 meter med 100 meter gångvila, plus en tusing före och efter. Hundringarna skulle gå på 14 sek, men oftast var jag under. Och sista tusingen var riktigt tung, men lyckades slita mig runt på 2.47 (så det var ju inte så konstigt att jag tyckte det var jobbigt... )

1 kommentar:

  1. Det där var ju faktiskt en riktigt usel start! =)

    Schyssta hundringar dock...

    SvaraRadera