lördag 9 januari 2010

Världsklass

I närheten av Tomasboda

Har åkt skidor i sämre förhållanden är detta kan jag lova. De 28 minusgrader på slätten var en aning avskräckande men rapporterna tydde på varmare väder i bergen, och mycket riktigt så var det riktigt behagligt uppe i Ånnaboda, bara 12 minus.

Nu har jag gjort mina 20km, så då är det bara upp till Hellner och Rickardsson att visa hur det ska gå till i tour de ski. Heja Sverige!!

Kan även stolt meddela att brorsan inatt blivit farsa till Vera, 3,54 kg tung och 52 cm lång. Stort, kan knappt vänta på att få träffa henne.

2 kommentarer:

  1. Underbart - och fin bild! Jag var också där uppe i dag. Termometerns vid Kilsbergsstugan visade -4 när jag åkte förbi. Och köldhlet vid Lisselängen stakade man ju förbi fort.

    SvaraRadera
  2. Mats>>Var uppe vid 10 tiden på morgonen, antar att du var där några timmar senare. Bilden är tagen i närheten av Tomasboda.

    SvaraRadera