lördag 11 oktober 2008

25-manna i Danderyd


Snabblöpt till tusen men tyvärr var inte mina ben lika alerta. Sprang lite för fort och tappade bort mig några gånger. Var duktigt sliten mot slutet och fick syra... in mot upploppet var vi fyra stycken, jag låg sist och sladda men trodde ändå att det skulle lösa sig på det långa gräsupploppet. Tog mig upp som tvåa, avvaktade och tänkte trycka på efter bropassagen, men där var det stopp, fanns inget mer att ta av. Tyvärr hade vi stämplat fel på en av sträckorna före mig. Tror vi hade landat kring 50 plats. Det var riktigt spännande mellan KFUM lag två och tre, på bilden ser ni hur Calle spurtar in strax efter Marcus, båda gick ut på omstarten. Vet ej hur slutställningen blev, men skulle tippa på sekundstrid. :) Nu blir det födelsedagsmiddag på stan. Heja Sverige!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS PER, du vet... du är ju BÄST

    SvaraRadera
  2. GRATTIS lite i efterskott!
    Hoppas du haft en bra dag.
    Smakade mojiton bra?

    SvaraRadera
  3. När kommer det nån förhandsinfo om höstens STORA utmaning?

    SvaraRadera
  4. B.R. Appman>>Det finns en inbjudan som delades ut på 25-manna. Fick du ingen kan den mailas....

    SvaraRadera
  5. Nja, jag tänkte mer på tips om favoriter, hur stor skog det blir, löptider, etc

    SvaraRadera