onsdag 2 juli 2008

Frolfpremiär i hästhagen

Körde första rundan för i år. Jag och Björne kastade ut kvart i åtta denna underbara sommarkväll. Kände mig riktigt på g, även fast det inte blev nån glass före start som planerat. Kioskkillen var tillf. borta, om det nu inte var en tjej. Då blir det ju kiosktjejen. Hur som helst så spelade jag riktigt stabilt, långa fina utkast, men putta lite sämre. Hade läge på fyra-fem birdies men sänkte bara två av dem, hål nio och tretton. Och med boogie på hål ett och sjutton (riktigt uselt) så slutade jag på par. Nöjd med det, har rekord på tre under om jag minns rätt.

Innan så var jag nere på ÖKK och körde rehabträning, gick bra. Varmde upp med rodd. Två tvåtusingar på 7.01 och 7.12, kanske dags att köra 5km och ge skidåkarna i KIF någont att sikta på ;) De har nämligen en utmaning under sommaren, med rodd som ett av delmomenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar