lördag 19 juli 2008

Formbesked inför O-ringens 5-dagars

Uselt formbesked, men ändå ett fombesked. Och ett är alltid något, något är väl ändå bättre än inget. SÅ man kanske ska vara nöjd.

Kuta D21s medel- och stafettbana från OK Kåres OL-touren tävlingar i dag på fm. Resultatet blev sexa i medel och tvärsist på stafetten. Totalt sett var jag 14:30 efter en otränad D21 långlöpare. (se sträcktider nedan) Så om jag kommer runt H21 lång på femdagars är ganska så tveksamt. Ska försöka lägga in rapporter från Sälen under veckan som kommer... Håll utkik.

Tror inte det kändes direkt bra nån gång under träningen, blev rätt trött på slutet och gjorde några extremt stora misstag. Egentligen är jag inte ens godkänd då jag var helt fel vid två kontrollpunkter... Syns tydligt på gpsen efteråt. Men hey, inte så lätt utan kontroller utsatta i skogen. Ha det så kul, för nu bjuder jag på en av de största bommarna jag nånsin gjort.

 tick, tick, boooom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar