måndag 14 april 2008

Vinst för KFUM på Rånäs...

Så kan man ju säga att det var, men tyvärr var det ju bara jag som var där och sprang från klubben. Efter en liten trevare på Aet fick jag möjligheten att springa kombolag med OK Hammaren, de hade fått några sena återbud och då passade det bra att jag fanns på plats utan lag. Är ju så mkt roligare att springa riktig kavle istället för publiktävling, så jag var nöjd redan innan start. Efteråt var jag ännu mer nöjd i och med att jag växlade först av alla. Avgjorde redan in mot näst sista där de som varit hetast i täten, Pål och Rasmus, valde vänster resp. högervägval. Själv körde jag rakt på fick några viktiga meter som jag sen kunde hålla hela vägen in mot mål. Grymt skönt, speciellt med tanke på att jag genomförde mitt lopp som planerat, får mer och mer känsla för orienteringen igen. Släppte kartkontakten vid vissa tillfällen och kan eventuellt ha ritat in lite fel till sexan och tolvan... har en känsla för det, gick rätt fort... 

Rånässtafetten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar