måndag 9 juli 2007

Prylnytt

Har fått ett litet paket på posten idag, ett 4gigs M2 kort till telefonen och en liten bluetooth-grej så jag kan lira musiken på stereon trådlöst, funkar, men inte så bra som jag hade hoppats på. Kräver för mkt kraft av datorn. Och en sån här mojäng dessutom, blev kanske inte fullt så billigt som jag hade hoppats på... otur att datorn inte stödde A2DP från början.



Dagens träning blev lyckad när den väl kom igång, var lite anti ett tag. Slutade med 40 min trappmaskin på högsta nivån, kändes bra. Efter det jogga jag ner en dryg km och dundrade på med styrkeövningar i gymmet. Tror det blev drygt 90 min totalt eller så.

Imorgon väntar Milans poängtävling, ska försöka gå helt rent. Vore skönt att få med sig det ner till VM-testerna i Skåne som börjar med sprint på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar